Kdy kontaktovat servis udíren Bradley?

Dobrý den při přesouvání udírny Bradley Smoker Smart jsem zachytil o rok podstavce a urval jsem konec kabelu. Konec jsem odstranil, ale potřeboval bych poradit, kde seženu nový? Musím se obrátit na firemní servis nebo můžu pořídit obyčejný kabel?
09.11.2020 Petr B.

Naše odpověď:

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Určitě nedoporučujeme pouštět se do „úpravy“ napájecích kabelů. U spousty problému jste schopni si pomoct sami, či za pomoci drobných servisních úkonů, ale někdy se setkáme s problémem, který sami nevyřešíte a je potřeba kontaktovat servis pro udírny Bradley – to je přesně Váš případ. Níže uvádíme další typické problémy, se kterými doporučujeme rovnou navštívit servisní středisko.  

Možné problémy 

  1. Pořídili jsme si novou udírnu a při prvním pokusu o uzení se mi nepodařilo nastavit ani teplotu ani čas uzení. Teplota se pohybovala okolo nuly, ale jednotka vůbec nereagovala. 
  2. Po uzení se mi na obrazovce objevila informace, že jsem udil 63 hodin a během té doby došlo ke 46 upozorněním na chybu uzení. Všechny chyby by se týkali podávání briket. Každopádně všechno maso se vyudilo v pořádku a chutnalo famózně.  

Řídící jednotka udírny Bradley

V případě jakýchkoli problémů týkající se řídící jednotky kontaktujte rovnou servis. Do jednotky sami nezasahujte. Tímto krokem byste na udírnu ztratili záruku.

V případě, že budete mít další otázky ohledně udíren, neváhejte a obraťte se na nás. Volat můžete na naší zákaznickou linku, dále je vám na našich webových stránkách k dispozici kontaktní online formulář anebo se za námi můžete vydat do naší kamenné prodejny Vladeko v Tachlovicích. Zde se můžete s případnými dotazy obrátit na jednoho z našich technických poradců.  Neváhejte nás kontaktovat za každé situace. Žádný dotaz pro nás není mimo mísu.

Kategorie

Aktuality

Archiv aktualit