Otázky a odpovědi

Přehled zaslaných dotazů a odpovědí

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které nám posíláte. Pokud se chcete na něco zeptat, využijte náš formulář, rádi vám odpovíme. Pošlete nám svůj dotaz.

Dotazy z oblasti Nezařazené

Zpět na přehled
  • 15.01.2018 Miroslav L.

    Zasíláte na dobírku i kompletně sestavené grily?

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda dodáváte gril Weber Genesis II LX E-340 GBS kompletně sestavený? Dále by mě zajímalo, jestli je příslušenství (litinová pánev, mřížka Sear Grate apod.) kompatibilní s grilem Weber Master-Touch? Děkuji za odpověď.
  • 08.12.2017 Mirek P.

    Do kdy si u vás lze objednat zboží, aby přišlo ještě před Vánoci?

    Dobrý den, do jakého data si můžu ve vašem e-shopu objednat zboží, aby mi přišlo ještě před vánočními svátky? Děkuji za odpověď.
  • 05.09.2017 Michal R.

    Jaké jsou podmínky dopravy a platby na Slovensko?

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, ako sa objednáva tovar na Slovensku? Môžete mi poslať podmienky dopravy a platby? Ďakujem.
  • 22.06.2017 Luděk M.

    Musím před grilováním rozpalovat gril?

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je opravdu nutné před každým grilováním na plynovém grilu skoro půl hodiny předehřívat rošt. Upřímně mě to dost zdržuje a otravuje, tak jsem se chtěl zeptat, jestli to není nějaká grilovací fáma. Děkuji za odpověď.
  • 04.05.2017 Jaromír V.

    Jak zjistím, že do postranního hořáku proudí plyn?

    Dobrý den, před časem jsem si pořídil plynový gril Genesis II LX S-440 a mám trochu potíže s postranním hořákem. Můžete mi prosím říct, jak poznám, že do postranního hořáku proudí plyn? Děkuji za vaši odpověď.
  • 30.11.2016 Valerie M.

    Budete mít na Vánoce nějaké zlevněné grily?

    Dobrý den, budete mít letošní Vánoce nějaké zlevněné grily a příslušenství? Děkuji za odpověď.
  • 03.10.2016 Pavel Š.

    Jak je to u vás s náhradními díly?

    Dobrý den, mám již deset let plynový gril Weber Genesis a jsem s ním maximálně spokojen. Bohužel už dosloužil celý vnitřek, takže oba rošty jsou prohnutý a stříšky rezavé a oloupané a nepoužitelná je i sběrná mísa s odtokem do záchytné misky. Potřeboval bych toto vybavení vyměnit za nové. Kam se mám obrátit? Děkuji za pomoc.
  • 14.09.2016 Vítek L.

    Můžu při nákupu nad 5 000 dostat jinou kuchařku, než Rozpal to, šéfe!?

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli by nebylo možné při nákupu nad 5 000 dostat jako dárek jinou kuchařku, než tu se Zdeňkem Pohlreichem, tu už totiž mám. Děkuji za odpověď.
  • 21.04.2016 Michal K.

    Jak dlouho trvá reklamační řízení?

    Dobrý den, zakoupil jsem si digitální termometr Weber Style (kód výrobku 6741). Po krátké době jsem zjistil, že jedna ze sond nenačítá teplotu. Produkt je ještě v záruce. Můžete mi prosím sdělit, jak dlouho u vás trvá reklamační řízení a zda je možné zakoupit sondu samostatně do zásoby.
  • 04.04.2016 Olga K.

    Kolik stojí poštovné na Slovensko?

    Dobrý deň, chcela by som sa informovat, či by bolo možné tento výrobok zaslať aj na Slovensko a aký by bol poplatok navyše, ak by to bolo možné. Ďakujem.