Dobrý den, Jano, důvodů proč může docházek k neustálému odpojování a připojování sondy u peletového grilu Traeger může být hned několik.

Důvody, proč dochází k výpadkům bezdrátové sondy u grilu Traeger:
- starý firmware - moderní peletové grily bývají vybaveny elektronickou řídicí jednotkou, která zajišťuje například přesné dávkování pelet podle zvolené teploty. Klíčovou roli zde hraje tzv. firmware – tedy vnitřní software pevně uložený přímo ve výpočetní jednotce grilu. Firmware zajišťuje správný chod šneku, ventilátoru, zapalování i bezpečnostních funkcí jako je automatický dohořívací režim nebo i teplotní čidla. Výrobci jej často aktualizují, aby zlepšili přesnost teploty nebo přidali nové funkce. Jako první tedy zkuste aktualizovat firmware v ovládací jednotce grilu.

- rušení Bluetooth s jinými zařízeními Bluetooth připojenými ke grilu (např. indukční varná deska ) - bezdrátové sondy MEATER, které jsou součástí grilu Traeger fungují přes Bluetooth jinak než ostatní produkty výrobce MEATER. Připojte sondu k dokovací stanici a zjistěte, jak rychle se připojení chová. Pokud sonda zůstane krátce připojená a problém se poté znovu objeví, jedná se o omezení firmwaru a schématu „připojení“ Bluetooth. Tady půjde o složitější zásah a je lepší zavolat odbornou pomoc.

- nesprávné sondy - máte více než jednu sadu sond? Zkontrolujte, zda jste omylem nevyměnili sondy.
- rychle vybitá baterie - můžete zjistit na dotykové obrazovce. Pokud sonda již dříve fungovala a výše uvedené kroky jste ověřili, obraťte se prosím na zákaznický servis společnosti Traeger
- mechanicky poškozená sonda – nezbývá než sondu vyměnit
V případě, že budete mít další otázky ohledně peletových grilů Traeger, neváhejte a obraťte se na nás. Volat můžete na naší zákaznickou linku, dále je Vám na našich webových stránkách k dispozici kontaktní online formulář anebo se za námi můžete vydat do naší kamenné prodejny s grily a udírnami Vladeko v Tachlovicích. Zde se můžete s případnými dotazy obrátit na jednoho z našich technických poradců.